PYTANIA I ODPOWIEDZI

WNIOSEK O KREDYT/ WYPŁATA KREDYTU

TF Bank Oddział w Polsce współpracuje z ponad 5 tysiącami punktów sprzedaży w całej Polsce. Skontaktuj się z jednym z nich i na miejscu w placówce złóż wniosek kredytowy. Listę punktów sprzedaży znajdziesz na stronach naszych dystrybutorów.

Fines S.A.

Dom Finansowy „QS” S.A.

UNILINK Cash

Helikon sp. z o.o.

GTF sp. z o.o.

Podstawowym wymaganym dokumentem jest dowód osobisty. W zależności od źródła uzyskiwanych dochodów wymagane są inne dokumenty potwierdzające jego uzyskiwanie i wysokość. Dokładne informacje uzyskasz po skontaktowaniu się z doradcą w wybranym przez Ciebie punkcie sprzedaży.

Kwota kredytu może zostać przelana na podane przez Ciebie we wniosku kredytowym konto bankowe lub za pomocą czeku GIRO obsługiwanego w niemalże każdym punkcie pocztowym Poczty Polskiej i Banku Pocztowego. W przypadku przelewu na konto środki są dostępne na Twoim koncie w ciągu 24 godzin od podjęcia przez nas pozytywnej decyzji kredytowej.

WYSOKOŚĆ RATY/SPŁATA KREDYTU

Wstępny harmonogram spłaty kredytu otrzymasz w punkcie sprzedaży podczas składania wniosku kredytowego. Możesz obliczyć swoją przybliżoną miesięczną ratę za pomocą naszego kalkulatora, który znajduje się na naszej stronie internetowej. Dokładną wysokość miesięcznej raty znajdziesz w liście powitalnym wraz z podpisaną przez Bank umową kredytową oraz na swoim pierwszym Zawiadomieniu.

Co miesiąc na podany we wniosku kredytowym przez Ciebie adres korespondencyjny prześlemy list z informacją o wysokości najbliższej raty i wymaganym terminie spłaty. ZAWIADOMIENIE jest bezpłatne i przesyłane do Ciebie pod koniec każdego miesiąca. W liście tym znajdziesz również wypełniony blankiet wpłaty do zrealizowania na poczcie, w dowolnym banku lub punkcie kasowym. Na blankiecie spłaty znajduje się twoje imię i nazwisko oraz indywidualny numer konta do spłaty Twojego kredytu.

Rata powinna wpłynąć na nasze konto najpóźniej w dniu, w którym upływa termin płatności, czyli 10‑go dnia każdego miesiąca zgodnie z harmonogramem spłaty dostarczonym wraz z podpisaną przez Bank umową kredytową.

Pamiętaj: jeśli 10-ty wypada w dzień wolny od pracy (sobota, niedziela lub święta) rata powinna być zaksięgowana w ostatni dzień roboczy przed upływem terminu płatności.

Jeśli rata wpłynie po terminie, naliczona zostanie opłata zgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji zamieszczoną w Twojej Umowie Kredytowej. Brak wpłaty w terminie może również spowodować przekazanie sprawy do Działu Windykacji.

Nie wysyłamy potwierdzenia o dokonanej wpłacie. Jeśli nie odnotujemy wpłaty raty na Twoje konto kredytowe możesz otrzymać informację SMS o braku wpłaty. W kolejnym ZAWIADOMIENIU otrzymasz również przypomnienie o zaległości w spłacie.

INNE

Nie, kredyt może być spłacony w całości bez dodatkowych opłat.

W pierwszej kolejności nadpłata jest zaliczana na poczet następnej przypadającej raty.

Jeśli zamierzasz spłacić kredyt w całości przed jego terminem spłaty, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wyliczymy dla Ciebie dokładną kwotę wymaganą do zamknięcia kredytu.

W celu otrzymania potwierdzenia spłaty kredytu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.