Jeżeli masz pytania dotyczące naszej oferty, lub chesz żebyśmy to my skontaktowali sie z Tobą skorzystaj z formularza zgłoszenia znajdującego się poniżej.

Potrzebujesz pomocy lub masz pytania? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego. Jeśli chcesz szybko uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w zakładce Pytania i odpowiedzi.

Uwaga! Ze względu na tajemnicę bankową, nie odpowiadamy na wiadomości zawierające informacje o klientach za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiadamy tylko na ogólne pytania. W razie indywidualnych pytań o kredyt, prosimy o kontakt telefoniczny.

 

Godziny otwarcia

pon. - pt. 8-16

 

TELEFON

Telefon: 58 881 31 01

 

Adres

TF Bank AB

Al. Grunwaldzka103A

80-244 Gdańsk

 

E-mail

info@tfbank.pl

Formularz kontaktowy

Wiadomość została wysłana

Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Wystąpił błąd

Wysyłanie wiadomości nie powiodło się. Spróbuj ponownie później.

 

 

Uwaga: Dotyczy tylko klientów, którzy zawarli z TF Bankiem AB umowy o Kredyt Gotówkowy z dodatkową opłatą brokerską 

 

Szanowni Klienci,

W związku z decyzją zobowiązującą Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydaną w dniu 4 września 2020 nr RKR-7/2020 (uprawomocnionej w dniu 13.10.2020) TF Bank AB Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku informuje, że zobowiązał się do usunięcia trwających skutków nieprawidłowości mogących mieć miejsce przy zawieraniu umów o kredyt konsumencki, tj. praktyki polegającej na (1) błędnym uwzględnianiu w całkowitej kwocie kredytu opłaty za pośrednictwo, która została wskazana w dyspozycji wypłaty kredytu; (2) błędnym informowaniu o wysokości RRSO; (3) niewskazywaniu opłaty za pośrednictwo jako inny koszt kredytu.

W celu wyeliminowania skutków tej praktyki Bank zaproponuje każdemu z konsumentów, których zawarte pomiędzy 2016 r. włącznie do dnia uprawomocnienia się niniejszej decyzji umowy kredytu konsumenckiego i formularze informacyjne zawierają nieprawidłowo sformułowane informacje dotyczące tej kwestii i którzy regularnie spłacają lub spłacili kredyt, zwrot nadpłaconych pozaodsetkowych kosztów kredytu przypadających ponad maksymalną wysokość pozaodsetkowych kosztów kredytu oraz alternatywnie: możliwość zawarcia w terminie 3 lat umowy o kredyt konsumencki na preferencyjnych warunkach wskazanych w piśmie Banku albo skorzystanie z przysporzenia konsumenckiego w wysokości 5% kwoty prowizji bankowej odnoszącej się do okresu kredytowania przypadającego po dniu złożenia reklamacji przez klienta (w przypadku klientów którzy regularnie spłacają kredyt) albo w wysokości 3% pobranej przez Bank prowizji bankowej (w przypadku klientów którzy spłacili kredyt wobec Banku), o ile w terminie 60 dni od otrzymania od Banku informacji złożą Bankowi reklamację obejmującą żądanie skorzystania z tego przysporzenia konsumenckiego.

Bank w terminie do 30 dni od otrzymania reklamacji, rozpatrzy ją i dokona przelewu należności na rachunek bankowy wskazany przez kredytobiorcę.
Szczegóły dotyczące powyższego zobowiązania i jego zakres określono w ww. Decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dostępnej pod poniższym linkiem bezpośrednio na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

[Czytaj całą treść decyzji nr RKR-7/2020]

W przypadku dalszych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym Doradcą dostępnym pod numerem telefonu: 58 881 31 01

Z poważaniem,
Zespół TF Bank AB

INFORMACJA: PONIŻEJ ZNAJDĄ PAŃSTWO FORMULARZ KONTAKTOWY ZWIĄZANY Z POWYŻSZYM KOMUNIKATEM

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

 

 

 

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych usług, w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania i wyjaśnić niejasności jeśli się takie pojawiły.

 

Jeśli pomimo kontaktu z naszym biurem obsługi klienta, nadal chcesz złożyć reklamację - złóż ją pisemnie na adres korespondencyjny Banku. Jeśli nie będziemy w stanie w pełni odpowiedzieć na Twoją reklamację w przeciągu 30 dni, poinformujemy Cię w tym terminie o statusie rozpatrywania złożonej reklamacji.

Dokumenty potrzebne do uzyskania kredytu

Aby otrzymać kredyt wystarczy przedstawić dowód osobisty oraz dokumenty poświadczające fakt uzyskiwania stałych dochodów.

Formularz zaświadczenia o wynagrodzeniu

Powiadomienie o zmianie adresu

W przypadku zmiany adresu prosimy o bezzwłoczne poinformowanie Banku. Można skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta lub skorzystać z poniższgo formularza zmiany adresu.

Formularz zmiany adresu

Każdego klienta traktujemy wyjątkowo dlatego przygotowujemy dla niego indywidualną ofertę. Oferta uzależniona jest od oceny zdolności kredytowej klienta.

Podstawą złożenia wniosku jest przedstawienie dowodu osobistego oraz dokumentu poświadczającego uzyskiwany dochód.

Ogóle warunki - Kredyt Gotówkowy TF Bank (PDF - plik otwiera się w nowym oknie)

 

Stopa Oprocentowania Kredytu: obecnie 7,2%

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania: dla kredytu 17 500 zł na 60 miesięcy wynosi 18,43 %

Prowizja za udzielenie kredytu: ustalana indywidualnie w zależności od profilu klienta

Kredyt jest oprocentowany według stałej Stopy Oprocentowania Kredytu stanowiącej dwukrotność wysokości odsetek ustawowych w stosunku rocznym (Odsetki od Kredytu); odsetki ustawowe są równe sumie stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 3,5 punktów procentowych. Stopa Oprocentowania Kredytu ulega zmianie w przypadku zmiany stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego w wysokości i w sposób odpowiadający tej zmianie. Zmiana Stopy Oprocentowania Kredytu jest skuteczna od chwili zmiany stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego. Bank informuje Kredytobiorcę na trwałym nośniku o wystąpieniu takiej zmiany.

W celu podjęcia decyzji kredytowej przeprowadzamy badanie zdolności kredytowej.

TF Bank, jako odpowiedzialny przedsiębiorca i administrator danych osobowych dba o zabezpieczenie uzasadnionego interesu oraz praw klientów w zakresie ochrony danych osobowych i ich przetwarzania.

OŚWIADCZENIE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH