Jeżeli masz pytania dotyczące naszej oferty, lub chesz żebyśmy to my skontaktowali sie z Tobą skorzystaj z formularza zgłoszenia znajdującego się poniżej.

Potrzebujesz pomocy lub masz pytania? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego. Jeśli chcesz szybko uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w zakładce Pytania i odpowiedzi.

Uwaga! Ze względu na tajemnicę bankową, nie odpowiadamy na wiadomości zawierające informacje o klientach za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiadamy tylko na ogólne pytania. W razie indywidualnych pytań o kredyt, prosimy o kontakt telefoniczny.

 

Godziny otwarcia

pon. - pt. 9-17

 

TELEFON

Telefon: 22 274 29 44

 

Adres

TF Bank AB

Al. Grunwaldzka103A

80-244 Gdańsk

Formularz kontaktowy

Wiadomość została wysłana

Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Wystąpił błąd

Wysyłanie wiadomości nie powiodło się. Spróbuj ponownie później.

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych usług, w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się wyjaśnić wszystkie niejasności i sprostować ewentualne nieporozumienia.

 

Jeśli pomimo kontaktu z naszym biurem obsługi klienta, nadal chcesz złożyć reklamację - złóż ją pisemnie na adres korespondencyjny Banku. Jeśli nie będziemy w stanie w pełni odpowiedzieć na Twoją reklamację w przeciągu 14 dni, poinformujemy Cię w tym terminie o statusie rozpatrywania złożonej reklamacji.

Dokumenty potrzebne do uzyskania kredytu

Aby otrzymać kredyt wystarczy przedstawić dowód osobisty oraz dokumenty poświadczające fakt uzyskiwania stałych dochodów.

Formularz zaświadczenia o wynagrodzeniu

Powiadomienie o zmianie adresu

W przypadku zmiany adresu prosimy o bezzwłoczne poinformowanie Banku. Można skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta lub skorzystać z poniższgo formularza zmiany adresu.

Formularz zmiany adresu